IKLAN

Followers

Monday, July 2, 2012

Jamming (part 1)

Hampir 4 tahun aku tidak berjamming bersama2 band aku DURSILA ... Bersama2 Mus, Doyok dan YZD ... cuma di dalam video klip ni hanya YZD jek xde ... Aku ingat aku xleh main gitar lagi ... 2 tahun aku tinggalkan gitar mcm gitu sahaja selepas aku saja2 testing buat kumpulan DUCKSITE, tapi tak tau entah kemane mereka semua ... Video Klip ni hanyalah sekadar melepaskan rindu di jamming studio di Kulaijaya .. OK STUDIO di Indahpura, Kulaijaya, JOHOR ... Aku bermain lead gitar, Muss bermain gitar bass dan Doyok bermain drum, lagu kami dapat rakamkan untuk jamming di sini adalah lagu cover dari kumpulan HELOISA - AT DAWN THEY ARRIVE kumpulan metal tempatan ... Kami rindukan zaman kegemilangan remaja kami dahulu dan kami rasa sudah kembali semula ... Sangat rindukan zaman tu ... Terima kasih kepada sahabat2 yang banyak bg semangat semula kepada aku untuk bermain gitar balik semula ... :) Aku sangat gembira dapat bersama2 mereka semula ... Metal TERUS!! ...


No comments:

Post a Comment

Advertising