IKLAN

Followers

Wednesday, April 6, 2011

Perangai seorang "Sahabat Esemen" aku ... Kau memang ada kaitan dengan Hitler

Ada kalanya, kau seorang yang alim ulama ... aku respek kau ...
Ada kalanya, kau seorang yang bijak pandai ... aku suspek kau ...
Ada kalanya, kau seorang yang suka "sound orang" ... kau menang sebab aku malas nak layan tabiat kau ...
Ada kalanya, kau seorang yang suka bermuka2 dengan kawan2 lain ... aku pulak jadi mangsa orang tengah didalam hidup kau ya, kau yang cari pasal dengan kawan2 lain ... aku pulak kau kecam ya ...

Berubahlah wahai sahabat ... Kau pun tau perbezaan antara baik dan tidak baik ... Kau pulau aku daripada aku berkawan dengan kau ... tiada masalah bagi aku ... setakat esemen kau rasa kau boleh buat seorang diri ... kau buatlah ... sebenarnya semester ni aku "down semangat" nak belajar bukan sebab masalah kewangan, bukan sebab cinta aku dan bukan sebab keadaan di keliling aku ... tapi ia berpunca pada diri kau yang macam kanak2, ego dan suka membuat keputusan sendiri mengikut kepala dan hati kau ... fikir dengan otak kau, akal kan ada, hati kau letak mana ... kau buat kerja dan esemen tidak pernah pun bagitahu kami ... tiba-tiba kau sudah siap dan bila nak hantar aku jadi terpinga2 "bila dia buat?" .... sungguh kurang ajar ... aku macam tidak wujud bagi kau, kau nak jadi hero ... ambik la aku tak nak pun ... kau seorang planning yang sangat terbaik bagi aku, tapi kau sebenarnya seorang yang sangat tamak dengan ilmu ...

Wahai sahabat aku, kau kena ingat satu perkara, hari ni hari kau, nanti Allah akan terbalikkan kembali apa kau sudah buat pada orang lain ... Kau sebenarnya akan didalam dilema, kau sebenarnya menimbulkan masalah ini pada Aku, 2 orang sahabat aku dan sahabat yang rapat dengan aku dan kau sendiri ... Ingat aku nak selesaikan masalah kau dan 2 orang sahabat ni tapi aku sekali jadi mangsa sekali ... Nanti kau taulah akibatnya nanti ... Selepas ini, aku tak nak grouping dengan kau lagi wahai sahabat ... sebab kau rasa kau pandaikan ... kau kena ingat, kau pandai, tapi kau bukan seorang yang boleh menjaga hati kawan2 lain ... padanlah ramai kawan2 rapat kau kena pulau dengan kau ... Rupa2nya, memang sikap kau macam gini ... Umur baya lebih kurang adik kandung aku jek ... tapi perangai macam budak2 ...

Takpelah .. siap aje esemen ni ... kau akan ku debat nanti ... kita tunggu dan lihat ... kau seorang, kami ramai ... fikirlah ...



Daripada layan kau, baik aku layan muzik lagi bagus ...



Mandarin II L05 Group - Kuai Le Tian Tang

Pada suatu hari pada 4/4/2011 ... aku bersama2 kawan2 kelasku menyanyikan sebuah lagu di UniKL MIIT ... Persembahan kami xde buih sabun dan xde effect cinta sekali pun ...



LLS - Lambung - Lambung Smash Part 1

Pada suatu hari ... Hahahaha!!!



video



video

Advertising