IKLAN

Followers

Thursday, July 12, 2012

Jamming (part II)

4 Julai 2012 : Aku jamming bersama2 Muss dan Doyok di Studio Ok ... :D

Lama xpegang gitar ... menggigil rasanya ... segala yang terbuku selama ini terluah juga ... inilah cara aku melepaskan tekanan hati aku ... aku akan bermain muzik ... aku xkisah muzik apa aku mainkan ... janji hati aku puas ... sbb aku akan bergantung lagu pada sahabat aku minat ... jiwa aku mmg keras, tapi hati aku lembut dan mudah tersentuh ... cuma jangan sesekali cabar dan keringkan hati aku, aku akan lebih ganas daripada manusia yang tidak ade perasaan, dan mungkin aku lebih teruk daripada itu ... inilah aku ... :) yang penting aku kembali bersama band aku "DURSILA" ... korang masih didalam hati aku ... aku kalau boleh aku nak bersama2 YZD semula ...

Dursila - (SAUTS ALASTOR- Devouring The Purity Of Holiness (Cover Song))




No comments:

Post a Comment

Advertising