IKLAN

Followers

Saturday, August 11, 2012

the'Secret life'Of Slay

...... ???
(Siri 1)
Banyak cerita didalam hidupku ini ...
Ia tidak sama mcm kehidupan orang lain yang bahagia dan ceria selalu ...
Tapi aku tidak begitu, luar sahaja nampak gembira, di dalam hatiku "Hanya Allah sahaja yang Maha Mengetahui" ...
Aku memang sengaja dibiarkan ditipu oleh sesiapa sahaja yang rapat dengan aku, bahawa aku nak tahu "kenapa mereka tak mahu jujur sama dgn aku?"
Tapi takpe, kita hidup hanyalah sementara ...
Aku tahu yang diriku senang sangat menerima apa sahaja mereka katakan walaupun "DIBOHONG" ...
Mudah ditipu, sebab aku percayakan kejujuran ... :)  Jangan bersedih bila Allah tidak memberikan pembalasan terus kepada mereka yang menganiaya kita.. Kerana percayalah Allah sedang merencanakan pembalasan yang setimpal buat mereka.. karma :) (Introduction)

Bersambung ...



No comments:

Post a Comment

Advertising