IKLAN

Followers

Wednesday, November 14, 2012

Dilema FYPII

Rabu 14/11/2012, 4.26 Petang

Assalamualaikum ... Pada hari tersebut aku telah menghantar report FYPII kat madam Amna, tapi dia takde ... Aku lekatkan kat pintu depan dengan sampul surat ... Kreativiti aku sudah mari ... :D Hahahaha!! Sebelum tu aku sarapan pagi dengan coklat dan air tongkat ali ...

Bueno White + Air Tin Tongkat Ali Cafe (beli kat Stesen Dang Wangi)

:) Rasa cara ini nampak ok ...



Sebelum hantar report tu .. aku pergi ke bilik Supervisor aku Dr. Nazri ... Dia takde hari ini ... So, aku dah rekod jadual perjalanannya ... Pada hari isnin, 19/11/2012 sebelum pukul 10 pagi aku kena ambil tandatangannya secepat yang mungkin ... Aku tak mau clash pada 23/11/2012 sebab coordinator nak bagi mark pada waktu tersebut ... Adeh ... Repair pun blum lagi ni ... :( Sabar2 ...

Jadual hari Doktor Nazri


Selepas abis kejadian penghantaran report ... Aku miss 2 kerja lagi ... Takpelah ... Tiada rezeki lagi ... Sabar2 ... Dan untuk menghilangkan tension aku ... Aku pun makan sorang2 kat bawah UniKL-MIIT ...

Maggi Kari CUP dan Air Soya

Roti bakar + Mushroom Soup ...

Sebenarnya aku da makin bosan, aku menantikan waktu betul2 habis belajar kat sini ... Sebab kepala otak aku da fikir 1000% nak kerja ... Nampakkan cara main dia?

Lagu trademark hari ini : -



Pertness - Frozen Time


Sebab otak aku da beku nak belajar ni ... (-_-) HAHAHAHAHA!!! Help me!!!

2 comments:

Advertising