IKLAN

Followers

Monday, April 23, 2012

Tragedi GNS3



Pada pukul 10 pagi (23/4/2012) aku berada di HKL jmpe Dr.Siti Azura (sahabat lama sekolah menengah dahulu) ... Dia sihat sahaja ... Dan aku terus ke kampus UniKL pada pkl 12 tghari dan buat esemen bersama2 sahabat aku ... Aku dan sahabat2 aku buat esemen MLS bersama2 sambung terus ke Mc Donald bulatan Pahang sehingga pkl 2.40 pagi (24/4/2012) ...

Kisahnya bermula :

Diwaktu hujan lebat renyai2 bergelora, rintik2 melodi berirama seram bunyinya... Sebenarnya aku baru balik dan sampai ke umah aku dari Mc'D sbb buat esemen MLS ... bersama2 sahabat ... Selamat pagi ... Jom berehat sekejap, jika ade nyawa lagi, aku akan berjuang lagi wahai sahabat ... Insya'allah ...

Walaupun kami berhempas pulas untuk menyiapkannya ... tapi kami sudah cuba yang terbaik ... Kami kene harungi saat genting nnti pkl 2.30 ptg (24/4/2012) ... kami harapkan keajaiban pada waktu itu ... :)

Qairil dan Wan ...

Formula configuration kumpulan kami

Telatah aksi Nazir Exotic ... Hehe!!

Slay dan Sapuan

Perbincangan untuk esemen projek kami ...







Dan ada berita yang tidak enak didengar daripada adik kandungku (pukul 10.34 mlm) dan berkata dekat aku, "Roslah sudah meninggal dunia" dengan suara yang sebak ... Sedekahkan AL-Fatihah untuk arwah Roslah ... Ko tetap adik aku walaupun sudah lama kita tidak berjumpa, ko tetap di hati aku Adik, aku sayang ko sejak aku darjah 6 lagi ... Di depan sahabat aku kene simpan rasa sedihku, aku tahan sahaja seolah2 tiada apa2 ... kalau boleh aku nak balik skrg ... Dan bila aku ade rezeki nnti, ade mase ... aku akan jenguk2 melihat 3 anak ko tu yek ... dan aku akan datang ke pusara arwah jika ade waktunya ... Semoga roh arwah dicucuri rahmat Allah ...

No comments:

Post a Comment

Advertising