IKLAN

Followers

Friday, February 24, 2012

Kau tetap SAHABAT aku


Assalamualaikum ...

Luahan aku hari ini tentang seorang sahabat yang baik dengan aku di UniKL ... Aku pernah berjalan2 dengan dia ke kawasan Selangor dan Kuala Lumpur ... :D Sungguh indah ketika itu, kau kenalkan aku sahabat yang baru ... :| Tapi ia musnah dengan munculnya seorang wanita yang cuba rosakkan hubungan kami, wanita itu juga ada kaitan dengan hubungan dengan aku ketika dahulu ...

^__^ Aku akan dapat selesaikan misi di dalam konflik ini ... Aku akan jmpe sahabat aku yang bernama "******", why you remove me for ur friendlist di FB kau secara tiba2 ... siapa kau kapel dahulu? aku rasa kita sama2 kene tipu k ... Bila seseorang sahabat aku berbicara tentang seseorang sahabat yang aku kenali, aku pernah rapat dengannya ... aku sudah dapat maklumat terperinci ... aku baru perasan, rahsianya terdapat pada diri org itu ... tapi mcmane nak jumpe tiba2 dia remove aku drpd friendlistnya ... apa aku harus buat, hal ini sudah berkait2 sekarang ni ... haish!! xleh jadi ni ... aku akan dapat selesaikannya ... padanlah kau tiba2 diam begitu sahaja ... ada dekat 2 tahun kau mendiamkan diri ... :) aku tau siapa yang berbicara dengan aku selama ni ... Tidak apa, aku tau apa aku harus buat ... Aku hendak tahu siapa wanita itu? Aku xpenah jmpe dia myfren ...

Aku akan hormati apa keputusan kau buat ke atas diri aku, aku xmau perempuan sejenis itu lagi ... aku mahukan wanita yang boleh menjaga hidup aku di dunia dan akhirat, bukan mempermainkan perasaan lelaki ... Aku sedar sekarang, aku kehilangan kau ... Tapi pasal wanita itu, aku rasa kau jangan jadi bodoh ... Aku tidak tahu apa2 pun kau kapel dengan siapa, tapi aku dapat maklumat daripada sahabat kita sendiri ... perempuan itu daripada negeri "*****" ... OMG! Masa aku kapel, ko pun wujud di page FBnya ... dia menyamar berupa mcm2 org yang dia kenali ... tp, hanya kau sahaja yg tahu siapa dia ... Aku harap kau leh membantu aku menemui wanita yg aku tidak kenali ini ... Aku tidak mau gaduh pasal wanita ini ... Aku tidak pernah jmpe dia wahai sahabat ... Serius ... Aku rasa di tipu ... :) Kau pun begitu kan?

Sekarang aku sudah ada pasangan hidup yang baru bro, dia seorang wanita yang tabah ... sederhana, pandai jaga diri sendiri ... cuma kami dalam proses mengenali, aku nak kenalkan kau dengan dia, sangat2 baik ...

Aku harap selepas masalah ini selesai dan dapat jumpe kau di depan mata aku ... Kita selesaikan dengan baik dan aku nak kau jadi sahabat aku di dunia dan di akhirat ...



Macam ginilah keadaan diri aku sekarang didalam dilema bro, wanita itu musnahkan persahabatan kita ... Tapi aku berjaya, belum pernah menemuinya sahabat ... Hahaha!! Dia playgirl sebenarnya ... Dia cuba goda aku, tapi aku saja jek elak tidak mahu jumpe ... :D Aku tahu macamane aku nak jaga diri aku ... Tapi yang dapat pengajaran sebenarnya adalah dia, dia tidak kenali aku berbanding kau wahai sahabat ... :D Tapi kau telah terpedaya dengan kata2 manisnya ... Sekarang hidup kau musnah, apa dia boleh buat pada diri kau ... Fikirlah ... Dia tidak pernah nak help kau bro ... Aku akan cari dia sampai lubang cacing ... Insya'allah ...


2 comments:

  1. iSh2 sedeH betoL...
    isH2....
    jaiK tOl tu owG.....

    ReplyDelete
  2. Tau pun ... :) perkara yang lepas itu sebagai pengajaran hidup ...

    ReplyDelete

Advertising