IKLAN

Followers

Friday, November 11, 2011

Tinggal Kenangan

Pejam celik pejam celik ... Aku sudah habis practical di Flextronics PTP ... Banyak memori indah didalam ingatan ... :) Aku digelar "budak video" di production, bila aku boring? ... aku suka makan lollypop dan choki2 ... haha!!








(Training and Development Department)


Tugas aku : Video Shooting, Editing Video, Making a poster, Backup file, Keep in data IPC exam, MLVK (setup function generator, signal generator, dc power supply dan oscilloscope), arrangement and refreshment event (Kaizen and the others) ... Banyaklah keje2 aku ... Korg nak tahu datang la Flextronics PTP ... hahahaha!!! Banyak soalan la korg ni ... Aku tahulah soalan korang, aku da tahu jawabannya ... Malas nak tulis panjang2 ... ^_^




No comments:

Post a Comment

Advertising