IKLAN

Followers

Saturday, August 7, 2010

Kebenaran memang pahit untuk ditelan ...



  • Walaupun aku sudah jujur, amanah, dan baik macamane sekalipun dengan orang yang aku sayangi dan juga sahabat aku didalam dunia ni ... Tapi aku sebutkan kebenaran berlaku pada salah seorang daripada di kalangan mereka, dan orang ini akan terus menentang aku walaupun ia adalah perkara yang benar2 berlaku didepan mata ...
  • Renungkanlah apa sudah terjadi pada dirimu semua ... Adakah ia adalah nanah dalam kehidupan kamu?? Adakah ia adalah luka dalam kehidupan kamu?? Aku selalu memaafkan kamu semua ... tp kamu semua xpernah memaafkan aku ... Ingatlah, berminta maaf dgn Allah, Allah masih boleh menerimanya ... Berminta maaf dgn Alam, Alam masih boleh menerima ... Tapi berminta maaf dgn manusia?? Apa pula pandangan kamu wahai sahabat ... Hebat!! ... Kuat!! ... Egois!! ... Ilmu agama kamu tinggi daripada aku ... Ape semua ni?? Aku tak nak la jadi macam gini, tapi ia sudah berlaku ... dan jika ini takdir dalam kehidupan kita ...
  • Aku akan undur diri ... kerana aku tidak mahu menyakiti hati kamu ... Inilah dikatakan kebenaran memang pahit untuk ditelan ... Fikirlah, kamu sudah besar ... Kamu tau baik dan buruk ... Sudah akil baligh ... Bukan nak berbaik2 ... Nak tambah lagi koleksi musuh ... Hipokrit la ... Baguskan jadi mcm tu ... Dendam menguasai diri kamu ... kamu tidak sedar ... Aku diam bukan bermakna aku tidak berfikir ... Aku cuba nak selesaikan masalah ini supaya kamu bahagia di dunia dan di akhirat ... Aku selalu doakan kamu semua termasuk 6.7 billion manusia di planet ni ... Chow ... Salam ...


Tengah2 luahkan perasaan ni ... Layan muzik rock pun ok ni ...



No comments:

Post a Comment

Advertising