IKLAN

Followers

Thursday, July 22, 2010

Cerita dari hostel ku ... Super Flush ....

  • Hari Khamis dimalam Hari Jumaat 23/8/07, biasa la berlakunya peristiwa SUPER FLUSH dimana mereka xtahu ape itu SUPER FLUSH ... kisahnya begini ... pada waktu senja yang dikeheningan masuk ke waktu malam ... aku dan rakan2 pun balik dari FLEXTRONIC PTP ... kira balik dari keje la ... aku pun memikirkan ape aku nak makan hari tu ... aku relax dan sambil berbual dgn MARK sambil berbincang nak kuar makan bersama2 ... pukul 7.55 mlm kami pun sampai di hostel kami yg berada di atas restoren 128 ... MARK ckp kat aku suruh aku bersiap cepat ... alangkah ... siap3!! aku dan MARK pun keluar g`mkn tapi sblm mkn tu nak tgk elaun da`masuk ke belum dari ILP. Selain aku dgn MARK, kawan aku lagi sorg pun ikut nama dia ANN ... kami pun bergerak sama2 ... dr tmpt kami hinggalah ke Bandar TMN TUN AMINAH.
  • Wah!!! Elaun Cagaran rupanya masuk ... itu pun cuma RM50 jek ... janji duit kan ... tp nmpk mcm kemut jugak kan ... aku cuma kuarkan RM20 jek utk topup duit aku jek ... pdhal duitku masih ramai lagi kat dalam dompet ... aku pun teringat POH and the gang ckp dgn aku ... dia nak g`Taman Desa Skudai ... ade la hal sbenarnya ... cuma skadar seimbas cerita jek ni ... aku pun sajek2 g`sana ... walaupun perut kata lapo lapo lapo ... tp aku ttp mencari mereka ... xjmpa plak ... ceh!!! abis kan minyak motor jek ... aku dan kawan2 pun balik ... nak sampai kat Hostel kami tiba2 hujan lebat ... nak buat camner kan ... aku cekalkan hati aku dan aku pun rider dgn hebatnyer diatas jalanraya yg usang mcm tongkang pecah dibuatnyer ... Eh!!! Ann apesal ko singgah kat Taman Timur ... rupa2nya jmpa rakan line dia la ... ooo !!! xpela ... aku ttp menahan lapo xsudah2 ni ... aku pun panggil ANWAR kecik keluar dia kawan baik aku kat line ... bual x sampai 15minit ... kami pun balik dan hujan pun reda ... aku dan MARK singgah kat restoren Hamid ... biasa la makan la ... lapo sey ... pastu kami pun pulang ke Hostel masing2 ...

Mcm mane jadinyer SUPER FLUSH???

  • Nilah cerita sebenarnya ... aku sampai ke Hostel ... aku pun lepak di tilam wangi aku tu ... berbual dgn Kawan2 kat Hostel ... sambil pegang gitar ... nyanyi la melalak la ... tiba2 kawanku bernama BEGER pun sound direct kan ... siapa berak x FLUSH ni .... ceh!!! bangang da`besar pun berak xpam ... skrg ni menjadi isu didalam Hostel aku .... siullah ... da`tua bangka beb ... berak xpam ... geli sey ... kalau taik sendiri xpela gak ... ni taik org lain lak ... busuk mcm bangkai ... makan apenthah ... satu rumah bising ... ceh!!! masing2 pertahankan diri xberak dalam jamban tu ... ade seorang kawanku pun selamatkan keadaan dan dia membuat keputusan dan dialah yg menyelamatkan maruah kawan yg berak xpam ni (xtahu lagi sapekah insan yang hina ni!!!) dia pun pam dgn bangganya ... akhir tamat la riwayat kesan degil ... Pukul 12 mlm aku turun kebawah dgn kawan2. Aku minum la sama dgn mereka ... kutuk2 pasal siapa kah mahluk SUPER FLUSH ni ... sehingga kami balik tido dan kami pun xdpt g`keje pd Hari Jumaat 24/8/2007 ... ceh!!! sbb Super Flush la ni kami jadi macam gini ... dan lupa hari Jumaat jugak 24/08 hari jadi PANJANG PEDAS ... jaga ko ... kami akan bersatu memberi special pada Panjang ... Selamat hari jadi ... dan Selamat Merdayka ... itu jek ... amacam best x???

3.17 pm : Slay Coretan ... Friday, August 24, 2007


Salinan : http://www.myspace.com/slaythevampiria/blog#ixzz0uPPFhxAJ

No comments:

Post a Comment

Advertising